Friday 5 October 2012

PENGHAKIMAN KECERIAAN KEMERDEKAAN KEBANGSAAN 2012

Salam satu Malaysia......

Alhamdulillah, Kampung Tanjung Parang telash berjaya mengendalikan Pertandingan Keceriaan Kemerdekaan Peringkat Kebangsaan pada 14 September 2012. Kali ini penghakiman telah dibuat oleh pihak Kementerian Penerangan Putra jaya. Beberapa aktiviti telah diadakan seperti, konvoi bermotosikal, pembentangan ttg aktiviti kemerdekaan, acara berlanang ( pergi mengambal), bergendang, rumah merdeka dan juga pameran kemerdekaan.
Alhamdulillah, semuanya telah berjalan dengan lancar berkat kerjasama dan kesungguhan semua pihak (penduduk kampung, KEMAS SAMARAHAN, pihak pejabat daerah asajaya dan samarahan.
Bersama-sama ini disertakan gambar-gambar sebagai perkongsian bersama.






Wassalam.

1 comment:

  1. Tahniah dan syabas atas kemenangan yang diraih oleh Kampung Tanjung Parang di Peringkat Kebangsaan yang diketuai oleh Penghulu Tuan Haji Ali bin Odek dan penduduk-penduduk kampung. Somoga kejayaan seperti ini dapat dikekalkan dan dibuat penambahbaikan untuk masa akan datang. Saya ahli keluarga daripada Taman Sukma berbangga dengan usaha yang gigih dan kerjasama yang jitu daripada semua penduduk atas kepimpinan Penghulu Tuan Haji Ali bin Odek :)

    ReplyDelete